Pages

Tuesday, February 22, 2011

I Was Scared To Say I LOVE YOU

Naa ! Ada tengok topik kat atas tu ? Yahh ! Thats my problem now . Tapi saya dah lama suka kat dia oke . Emm . Dari last year lagi . Susah saya nak terus terang kat dia pasal ni . Biar saya saja yang tahu . My own secret . Hehe . Saya selalu doakan dia supaya dia sentiasa happy even dia bukan milik saya . Actually , susah saya nak ada feeling kat orang sekarang . Saya bukan mudah nak suka orang sebarang oke . Saya ada sebab juga kenapa saya boleh ada feeling kat dia . Sebab dia friendly , caring & kuat agama . Memang lelaki macam tu laa yang saya cari .

Emm . I thing dia tak tahu yang saya ada feeling kat dia . Sebab saya tak pernah tunjukkan kat dia yang saya suka sesangat kat dia . Saya simpan dalam hati saja . Entah sampai bila saya nak rahsiakan benda ni . More over , jodoh bukan di tangan kita . Dia ada juga bagitau saya yang dia pun tak mencari girlfriend sangat sebab umur dia sekarang masih muda & terlalu awal untuk bcinta . Saya setuju dengan kata - kata dia tu . Dia handsome tau . Mesti ramai girls yang nak dengan dia . Including me ;)

3 comments:

  1. sile lah berterus terang . takot nnt jatuh ke tangn org len . biarkan kalau dy tolak . janji usaha untuk berterus terang .
    gud luck dear .
    :)

    ReplyDelete
  2. hehe . thats right miss atie . thanks ya , coz komen & bagi pdapat :)

    ReplyDelete
  3. maybe die akan reject u tapi kalau x cakap, macam mane die nak tahu.
    better u ckp.

    ReplyDelete