Pages

Tuesday, October 18, 2011

just a memories


okay my story. serious aku tak dapat tido lepas mimpi pasal guy yang dalam pic tu. he's my ex boyfriend. kenapa mesti dia yang masuk dalam mimpi aku? uh buat aku tringat kat kisah lama jak. entah kenapa aku pandai rindu dia. aku break up ngan dia 26/11/2010. senang utk aku ingat tarikh tu sebab tarikh tu dekat ngan birthday aku. lama dah aku tak dengar khabar dia. after we two break, aku langsung tak bcontact ngan dia even sometime tu dia ada text aku but aku malas nak reply. biasa la tu kan, aku still sakit hati kat dia. but now, aku tak nak salahkan dia dalam hal tu. ya la, benda dah lama kenapa nak d ungkit. kalau nak d ungkit pun takda guna dah namanya bukan jodoh.
aku still ingat, pic ni time kitaorang hang out malam tu. time tu family aku ada join gak. pa korang rasa kalau bawa boyfriend or girlfriend korang jalan ngan family korang? dulu kitaorang bcouple jarak jauh but aku tetap gak setia kat dia. dia jak yg tak pernah nak setia. before tu memang aku ada dengar cerita yg dia ni playboy but aku tak percaya selagi aku belum tengok dengan mata kepala aku sendiri. but last2 tu pempuan tu sendiri mengaku yg diorang ni bcouple and aku tak puas hati so aku tanya ngan guy tu then dia pun mengaku. ohhmyy! hmm
start from that day aku macam kurang kpercayaan kat the other guy even aku tahu tak semua orang macam tu kan? but after aku break up with him, aku bcouple lagi but not longer pun.
actually aku malas la nak kenang hal lama tapi apa boleh buat. siapa suruh dia masuk dalam mimpi aku tadi. aku mimpi dia dah married.uhh. pelik2 jak mimpi aku ni kan. siapa tahu dia betul2 dah married plus dulu aku ada dengar orang cakap dia memang nak married pun. aku doakan dia bahagia:)

No comments:

Post a Comment