Pages

Thursday, December 22, 2011

lupa kawan is not COOL !


BROKEN FRIENDSHIP IS NOT COOL BABE !
i reallyII hate that BROKEN FRIENDSHIP.
i rather broken relationship than broken friendship.
ILOVEMYFRIENDS but they never appreciate it.
ohman! thats not cool.
serious aku tak suka broken friendship ni. menyakitkan hati. yalakan, mana tidaknya, kita anggap orang tu kawan tapi senangII je mereka lupa kita. not fair uii. kalau ada benda yg tak puas hati tu, terus terang je lah. tak payah terus taknak layan & taknak kawan. kawan memang banyak tapi kita memerlukan antara 1 sama lain kan? susah nak anggap seseorang tu kawan kalau dah perangai mudah lupa kawan. takpalahh, biarkan saja sebab aku tau tak sampai mana pun keegoan mereka tu nanti.
anyway, thanks coz jadi kawan aku before ni & luangkan masa ngan aku time aku boring. tapi semuanya dah berubah sejak kemarin. tak tau apa sebab. harapII korang sentiasa success & happy. thanks for everything 'friends' </3
TAKE CARE !

1 comment: