Pages

Saturday, December 31, 2011

saya rindu dia



aku rindu dia.
capital B :(
tadi aku view fb dia. serious aku rindu dia.
dia tu kisah lama aku.
tapi, aku & dia tak pernah b'couple. just make love confession.
dulu, aku ada mengaku yg aku suka kat dia.
respon dia, dia pun suka kat aku.
aku rasa aku dah post pasal dia dalam blog ni dulu.
tapi takpalahh. post lagi untuk kali ke 2 :)
aku kenal dia time kat kampung.
masih ku ingat semua memo kami dua dulu.
so sweet :') i miss that moment, B :'(
i wish i can repeat that time.

tadi time aku view fb dia, honestly aku jealous.
jealous tengok photo he & his gf.
bahagianya :) serious aku falling in love with him.
tapi semua tu kisah lama. tak semestinya aku cinta dia, aku akan memiliki dia, kan?
tidak semua yg kita inginkan akan menjadi milik kita:')
1 tahun aku pendamkan perasaan thadap dia.
selepas 1 tahun tu, aku decided nak luahkan perasaan yg aku pendamkan selama ni.
after that, dia bagi respon yg sama kat aku. but at the same time, selepas 1 tahun tu aku dah dapat new bf.
1year i'm waiting for him ;'(
sekarang dah masuk 4 tahun aku tak jumpa dia. jarak jauh.
& tak pernah btegur sapa dalam fb.
tapi aku bsyukur coz dia happy sekarang :)
dia happy, aku pun happy.
IMY~

No comments:

Post a Comment