Pages

Wednesday, December 7, 2011

thanks GOD nothing bad happen to him

around 3am yesterday morning, i got 1 new message from my bf. he said that he was accident ! what ?! i was shocked and cepatII aku reply message dia. firstII tu rasa tak percaya kan. mana la tau dia tengah mainII. at the same time, time dia send message tu kat aku, aku dah tido nyenyak sampai bunyi message pun aku tak dengar. after a few minute macamtu baru aku perasan yg ada message baru sampai. so ku pun cepatII la open message tu. then, aku t'kejut tengok dia send macamni ''b xcident''. ohmyyyy ! then aku reply ''b biar betul? jangan mainII''. aku ingatkan mainII, rupaIInya betulII. hmm. tapi kan, aku b'syukur sangat kat Tuhan coz nothing bad happen to him. kereta dia je yg rosak. bumper & tayar pecah. aku tanya dia yesterday evening, macam mana boleh accident. dia cakap la tayar kereta dia tetiba pecah. dia cakap kat aku ''dun wory''. time tu aku hampirII nak nangis tau but after dia cakap yg dia takda apaII, lega hati aku. hmmm. serious aku sayang sangat kat dia. mintaII after this jangan berlaku perkara macamtu lagi kat dia. :'( b, i miss you there <3

No comments:

Post a Comment