Pages

Saturday, November 26, 2011

KFC with boyfriend





petang tadi si boyfriend bawa makan2 kat KFC. aku on je lah. plus aku boring duduk kat rumah then aku sedih coz tak jadi balik kampung tengok my cousin kahwin. hmm. but what can i do kan? nehneh :P


haha. funny thing;
before aku & si boyfriend hang out tadi, sempat gik kami dua gadoh dalam message. ya lah, sapa tak bad mood kalo tunggu lama2. aku tunggu dia picked me up at 2pm until 4pm. perghh. high temperature sudah aku tadi tu. naa! sampai aku t'tidur tunngu dia. hmm. plus not in good mood since this morning. haha. makin btambah2 lah bahang api dalam hati aku tadi.


aku betul2 marah sampai aku cakap kat dia yg aku malas dah nak keluar & i ask him to cancel our program today. hikhikhik. at the same time, dia sudah ready nak picked me up but tetiba aku cakap nak cancel. so dia pun reply message aku dengan penuh kekecewaan. kononnya lah :P but aku stubborn punya orang. aku cakap aku tetap taknak keluar dengan dia.


haha. tapi kan, last2 tu aku ikut je lah kata2 dia. kesian juga tengok dia dah ready nak picked me up tapi aku tetiba nak cancel. naa! tu lahh, jangan buat aku t'tunggu2 coz aku memang tak suka tunggu lama2 ni. leceh bah tu :| time dah masuk kereta tu, aku tak dapat nak buat2 muka marah. kalo tengok muka dia kan, ada cair sikit hati aku. bahaha! tak jadi aku nak marah2 dia time dalam kereta tu :P


after kenyang balik dari KFC, then pegi waterfront kejap ambik angin. hehe. thanks sayang coz bawa aku jalan2 time kau offday ;)

No comments:

Post a Comment