Pages

Wednesday, November 30, 2011

the only one


ada tengok itu title ? jiwang tidak ? HAHA
okay mari mulakan cerita:)
actually orang yg aku nak ceritakan ni ex bf aku
he's perfect to me
dia ada semua ciri2 laki idaman aku
memang aku sayang dia sangat2lah;

dia memahami aku
dia terima aku seadanya
dia tidak pandang keburukan kat diri aku ni

tapi kan,
maybe bukan jodoh kami dua nak bsama
but its okay mannnn~
we still friends:)
jadi kawan dia pun aku dah bsyukur sangat
we break off pun sebab khendak masing2
seriously,
we break off secara damai:)
tak gadoh2 pun:)
we still b'contact even dah break off
aku selalu b'doa
hope dia dapat amoi yg lebih bagus dr aku
HAHA amoi:P

yala kan,
orang yg baik macam dia patut dapat gf yg bagus
macam dia juga:)
kan?
maybe aku jealous kalau aku dapat tau yg dia ada gf
aku jealous sebab gf dia nanti dapat lelaki baik macam dia
HEHE :')

hey Noel !
you are the only one !
hope you'll be fine there:)

No comments:

Post a Comment