Pages

Wednesday, February 22, 2012

Ash Wednesday

it's Wednesday. It's Ash Wednesday. puasa bagi umat2 Christian. today, aku and my sis pergi Church. aku tido pun 2 jam je. mana tidaknya, aku balik kerja semalam pukul 1:30am then online sampai 2:30am and then bangun pukul 5am tadi. pergggg, mata macam pandaaa. but it's okayyy. for You oh Lord:) jeng jeng jeng, tadi kan time aku kat church aku ada nampak dia. dia kawan aku je lah. tapi nak dekat stahun lebih kami dua bcontact but tak pernah face to face. HAHA. ni first time aku nampak dia and dia pun nampak aku tapi tak btegur. hampehhh.. dia duduk kat belakang ku je tadi. ngeee :3 pepagi buta aku dah texting dia. aku tanya sama ada dia pergi Church ke tidak hari ni. sebab aku memang tahu dia akan pergi Church. kan kan? HAHA. then, balik sembahyang, dia terus text aku. LALALA. aku nak upload pic aku utk hari ni. latest punyaaa:)

Ash Wednesday:)
GOD bless!

No comments:

Post a Comment